E-mailUdskriv

Refusionspolitik

VeriSign følger og bakker op om strenge praksisser og politikker i forbindelse med udførelse af certificeringsfunktioner og udstedelse af certifikater. Hvis en abonnent imidlertid ikke er fuldt tilfreds med det certifikat, der er udsted til ham, hende eller virksomheden, kan abonnenten anmode om, at VeriSign tilbagekalder certifikatet inden for tredive (30) dage efter udstedelsen og foretager refusion til abonnenten. Efter disse første tredive (30) dage kan en abonnent anmode om, at VeriSign tilbagekalder certifikatet og foretager refusion, hvis VeriSign har brudt en garanti eller anden væsentlig forpligtelse i henhold til denne CPS eller NetSure®-beskyttelsesplanen i forhold til abonnenten eller abonnentens certifikat. Efter at VeriSign har tilbagekaldt abonnentens certifikat, vil VeriSign straks kreditere abonnentens kreditkortkonto (hvis certifikatet er betalt med kreditkort) eller på anden vis godtgøre abonnenten pr. check for det fulde beløb af de relevante gebyrer, der er betalt for certifikatet. Ring til kundeservice på 80 88 29 78 eller +45 70 30 03 60, hvis du ønsker at anmode om refusion. Denne refusionspolitik er ikke den eneste beføjelse og begrænser ikke andre beføjelser, der måtte være tilgængelige for abonnenter.